Tuesday 28 June 2011

sEsudAhNyEr abiH kelAs..!!!!

arinie bosan gilaa laaa pgi tadi p kls tapi kls xda ponnn...
dok lepak2 ngn member2 jaa..sambil aku dok menaip soalan...
bila laa nk abih menaip nie kejang dah otot2 aku nie.....
   arinie kt kls punya dok tunggu ingt lecturer nk masuk citer pasal prktikal tapi hampehhh!!!!
aku ngn kwn2 blah laa mls dah nk tunggu...agak2 lecturer terkejut x sbb satu kls balik awl..
balik plk kt umah sambung kja yg xbih2 nie..huhuhu..........
ptg nie mcm biasa laaa aku main futsal maw jaa boleh rembat penjaga gol arinie.,,hihihi 
aritu dapt masukkn gol..arinie xtaw la..a.maw taw ada budak nie mcm xpuas ati jaa bila main futsal..

kwn2 yg lain pon xsuka dya...tapi aku cool jaa..tgk budak nie..klu hebat sangt maw tgk sapa rembat sapa ptg kn2..hihih...<<>>>

No comments:

Post a Comment