Sunday 4 December 2011

*tiMe kAmi paKaT2 cAnTik*

masa nie kami nk gi mne ekk??lupa plk...time pakat2 makeup laa..jalan2..
semua pakai baju kurung ngn kebaya..fuhh..meleleh org lelaki tgk...hahahhahhha xda laaa lawakjer..
tapi time nie yg best sbb kami satu umah berkumpul nk jalan2 sekali...
klu x masing2 bt hal sendiri..NK TAW NAMA SORANG2 X???meh!!nk bagtaw.!!!
dari kanan>>cT ,nurul,kat belakang 2..k.ika..kn depan yg baju biru 2 ehem2..aku ler...
yang xpakai tudung kt belakng aku 2...yana ore perak!!!tepi aku 2 yana kelantan!!! yang tdung hitam kt blkg 2 k.kina...pastu ayong...dan akhir sekali mardiatul....
ramaikn kami...semua nie klu jumpa dok sekali maw bising satu umah...
tapi yg sedihnyer kami dah nk abeh stdy mungkin xdok snie dah.,.huhuuhu...
time aku doj karang cite nie aku nk p kls nie..saje bgun awl..hihih..ok laa 
t aku buka cite lain plk k....bYe2<<*

No comments:

Post a Comment