Wednesday 7 December 2011

tErinGat kEnanGan DiwaKtu paGi..

Diwaktu pagi yg sunyi bila aku bgun jew tiba2 teringt plk kt mama aku....mama aku dah bgun kew haa??
dulu waktu sekolah xpayh nk set time tuk bgun tido pagi2 mama yg kejutkan..rindunyer saat 2...
setipa hari mama buatkn sarapan pagi...dah sarapan berleter jgk nk taw pasai apa sbb adek aku mls nk p kolah 
hehehhehh kelakar jgk bila teringat saat 2 kn...koranag pon mesti teringat kn waktu2 kecik2 mak korang kejutkan korang nk kolah.....dulu bila nk p kolah rendah jaa mama yg hantar dan ambik aku dari kolah naek basikal jaa  bila tima hantar kolah jaa aku nngis tgk mama aku balik sorang bila laa aku dapat beli keta kn...aku nk bawa mama aku naek keta bukan  basikal lagi hihih masa 2 fikir mcm 2 laa biasa  laa fikiran budak2..aku nie sensitif ckit klu bab mama aku aku xleh tgk dye sedeh dan susah...tapi semua dah berlalu terlalu cpat....skrg usia aku dah hampir 21 taun klu diikutkn taun depan aku dah 21 taun makin tua dah lew..time nie aku dah siap2 nk g kls terpaksa bgun sendiri sarapan pon xda org yg btkan bnyk jasa mama aku pada aku...kdg2 2 aku terfikir jika aku melukakan hati mama mesti aku xkn dapt restu dari ALLAH S.W.T adesss rindunyer kt mama...rindu sngt2...bila time nk kolah jaa mesti salam ngn mama pastu mama cium dahi aku...skrg klu p kls xdapt semua 2..nie laa nasib kn bilakita berjauhan ngn ibu kita..tapi aku belajar tuk mengubah keluarga aku menjadai lebih baek..aku xnk keluarga aku hidup dalam kesusahan lagi..pagi nie  hati rasa sayu jaa rasa sedih rasa takut mungkin ada sesuatu yg nk terjadi agaknyer...aku harap xda terjadi apa2 kt keluarga aku...aku xboleh hidup tanpa fmly aku ..k laa aku nk p kls dah nie..t ape2 aku cita lain k..bye2..

No comments:

Post a Comment