Monday 5 December 2011

*teNtang dihaRi yG paLing boSan**^

5/12/11<<<mcm xcaya jaa dah hujung taun nie..azam tuk taun depn dah ada tapi taun depan laa sy cite yer...
hari aku nk cite pasal kls arinie adess bosan gila xda lecturer yg msuk ngajar..
dok saja sambil dok lepak2 ngn kwn2..mna nk belajaq kls aku bising giler............
arinie plk badmood...adess lagi aku bngang...sbb aku tttuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttt!!!!!  
hihi org perempuan taw kn..
sptutnyer balik kls kul 5 tapi awl2 dah cabut bkn ada ape kt kls...
sampai umah aku bka laa buku aku nie..hihih 
buka tuk cite2 baru laa...nnti xda masa dah aku nk menaip nie..time praktikal minggu depan dah start..
haaa!!!baru nk gtaw yg aku terpaksa bertukar ospital laa ke ospital kepala batas...
nk tawu nape sbb ospital baling xdapat masuk xtaw sbb ape laa..
leceh btul..sedeh pon ada gak..tapi xper laa dekat cikt  ngn ostel aku nie..bila time prktikal nnti laa yg xbest sbb aku terpaksa prktikal ngn org 2...huhuuh....xleh nk masuk pala ngn dya....nsib ada kwn2 yg lain nie..
minggu depan terpaksa laa bgun awl bersiap sedia tuk prktikal...wahhh2!!! xsabarnyer............
ceh2 awl2 nie semgt ler tgk 2 hari lagi mula nek mls tapi skrg aku dah sem last..
takut laa bila nk exam nnti xtaw laaa...kwn2 doakn aku yer......!!!!

No comments:

Post a Comment