Friday 16 December 2011

ciTe ciTu Diw@D

Hari nie kan aku nk cite cikit..sory laa ye bape ari xupdate blog aku nie,,
biasa laa cbuk ckit skrg nie..arinie aku nk cite pasal keje aku kt wad 3A wad lelaki taw..
hari nie aku kena bt dressing kt pesakit yg kaki dye memang dah teruk dah xnmpak ada kulit dah semua kulit merah2 jaa...dan berbau cian pakcik 2..menahan kesakitan..aku cuci luka dye dah hasilnyer nampak bersih...pastu aku rasa puas sangt..bukan 2 jew aku bt taw bnyak lagi aku bt masukkan tiub makan kt patient yg xboleh mkan melalui mulut terpaksa laa pakai tiub kt idung nmapk memang seksa laa tapi tuk isikan perut memang kena pakai kn..bila aku berjaya masukkan tiub makan 2 sampai dekat dalm perut tepat dalm perut aku hepy sangt aku berjaya melakukannyer...pastu aku bgi injection pada setiap pesakit bagi makn dan last sekali kerja aku apa lagi tulis report laa tuk org shift mlam plk..seronok sangt dapt tulis report yela nk jadi nurse kn...hihihiape2 pon aku CINTAKN KERJAYA AKU..SEBAGAI SEORANG NURSE TUK MENJAGA PESAKIT SAMPAI SEMBUH DAH BOLEH TERSENYUM....!!!!

No comments:

Post a Comment