Tuesday 26 July 2011

aKu daH keMbaLi..

aku dah abeh posting kt kanggar perlis seonok dapt mcm2 pengalaman aku..yg bst jga wad psikiatrik wad mental..skrg prktikal kt k.batas plk..aku ingt bila balik snie aku hepy tapi semua terjadi pada suatu mlm yg aku xsangka aku betul2 xtawu apa yg aku bt kenapa yer...???aku xkuat lagi tempuhi semua nie rasa mcm nk buang jauh2 tapi aku xboleh kerana ia amat penting bgi aku...hidup aku...hati nie makin hncur mungkin salh aku silap aku cara aku tapi aku xmintak jadi kasar mcm nie..aku tawu sapa aku..ermmmm......nngis pon airmata dah xda...

aku sangt mnyayanginyer abg...!!!nape semua nie terjadi kenapa kita selalu mcm nie..bila kita mcm nie abg makin jauh dari syg...syg sorang2....syg tawu silap syg abg cakp syg ego..yaa syg akui..xda niat nk kurang ajar ngn abg ....syg setia pada abg..syg xpernah fikir tuk ada org lain..tapi nape abg tetap fikirkn syg ada org lain cinta xkn hadir klu xda keihklasan......terserah laa pada abg....abg xkn dapt perempuan yg btul2 mencintai abg seperti syg mencintai abg...syg xpernah memelih syg xkisah tentang kurangnya abg..syg bukannyer bidadari...hnya manusia biasa jaa...sy cintai abg dari hati dan syg bahagia bila kita bersama tapi tiap kali mcm nie kita dah makin jauh....syg xtawu mcm mna lagiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment